Princip Beardenova konvertoru volné energie

3. listopadu 2006 v 22:08 | hawelson |  VOLNÁ ENERGIE & PERPETUUM
Tento článek jsem se zde rozhodl dát, jako další s tématem volné energie. Bohužel jako u všech přístrojů čerpajících volnou energii, ani zde nemáme žáden konkrétní návod, ani žáden přímý důkaz o funkčním prototypu. Tedy jedinou možností, aby tento princip fungoval, jsou neomezené možností kvantové fyziky.

Zkoušel jsem několik jednoduchých pokusů s tímto principem, viz návody http://hawelson.blog.cz/0611/nabijecka-vyuzivajici-volnou-energii a bohužel žáden z nich nefungoval. Tedy tento článek zde uvádím pouze opět jako nefunkční zajímavost.

------>


Podrobné vysvětlení najdete na:
http://free-energy.webpark.cz/bearden/bearden.htm

-------------------------------------------------

V dokumentu "The Final Secret of Free Energy", 1993, popsal Tom Bearden princip funkce zařízení vhodného k odčerpávání volné energie z Poyntingova "toku S", proudícího ve vakuu, během krátké transientní fáze (relaxační čassběrače), když je zdroj připojen k odporové zátěži. Na této stránce se vám pokusím přiblížit základní koncept tohoto principu.
Tom Bearden tvrdí, že pokud je zdroj (dipól) připojen k odporové zátěži, je nejdůležitější částí principu informace přenášené rychlostí světla na zátěž "tokem S". Tento tok je čistá EM energie proudící jak uvnitř, tak i vně sběrače. Tato energie je volná a pouze tato složka musí být využita k "sycení". Proud začne vtékat do obvodu ihned po uzavření spínače (transientní fáze). Transientní fázi nazýváme
relaxační (regenerační) doba
vodivého materiálu. U mědi je neuvěřitelně krátká, okolo 1,5 x 10-19sec. Pokud by ale proud tekl obvodem i nadále (permanentní fáze), spotřebovával by příkon ze zdroje a mrhal energií přesně podle pravidel Joulova efektu. Tato fáze je tedy v našem případě nepoužitelná.
Podle Toma Beardena je za účelem odčerpávání volné energie nutné nabíjet "sběrač" po dobu jeho relaxace, a pak, těsně předtím než elektrony začnou proudit do obvodu, ho připojit výhybkou k běžné odporové zátěži.

Sběrač musí být z vodivého materiálu, který má delší relaxační dobu než měď a limituje ostatní součásti elektronického obvodu. Bearden užívá "degenerovaného polovodiče" s relaxační dobou okolo 1 ms. Materiál jeho sběrače je z 98% z hliníku a 2% železa.

Degenerovaný polovodič:

Relaxační (regenerační) doba:
  • Vodič obsahuje velké množství volně vázaných elektronů, jimž se říká volné nebo přenosové. Zbývajícímu materiálu, tvořenému koncentrací těžkých kladných iontů, říkáme mřížka. Tyto ionty neustále oscilují kolem vytyčených pozic. Průměrná amplituda těchto oscilací závisí na teplotě. Kolize volných elektronů občas vyvolávají jakýsi druh interakce s mřížkou. Rychlost a směr elektronových změn při každé takové události jsou náhodné a v důsledku toho se elektrony pohybují po klikatých drahách... Průměrnému časovému úseku mezi dvěma následnými kolizemi ve vodiči se říká relaxační (regenerační) doba. (viz také http://www.schooljunction.com/current.htm)
Beardenův sběrač nabíjí metodou krokového nabíjení generátor s šikmým náběhem napětí ("ramp generator"), obvykle užívaný ve vysoce efektivních CMOS systémech s malou spotřebou, užívajících
adiabatické nabíjecí metody
( viz Charge Recycling Clocking for Adiatbatic Style Logic; Luns Tee a Lizhen Zheng).
Zásluhou
metody krokového nabíjeníspotřebuje nabití sběrače velmi málo energie. Běžný kondenzátor v roli sběrače přitom dosáhne téměř 100% efektivity. V případě Beardenova sběrače ovšem tato metoda slouží jen k přenosu potenciálu. Délka nabíjecí napěťové rampy musí být kratší než relaxační doba materiálu sběrače, aby během nabíjecí sekvence nevtekl do obvodu žádný proud ( dQ/dt ~ 0 ). Když je sběrač plně nabitý, všechny volné elektrony byly "potencializovány", mají vlastní kinetickou energii, posílenou o potenciál dodaný pouze "tokem S". Při dalším kroku je těchto "potencalizovaných elektronů" využito připojením obvodu k zátěži, kdy se sběrač ujme role zdroje volné energie, přičemž účinkuje jako dipól, nabuzený pouze "tokem S" původního zdroje (na diagramu jako V1)...


( This diagram has been updated on July 11, 2001 according to the latest comments from Tom Bearden ( see below ) )
Doufám, že jsem vám tímto krátkým popisem alespoň trochu objasnil "konečné tajemství" funkce Beardenových zdrojů volné energie. Teď už může jen skutečně funkční jednotka potvrdit, jde-li o více než pouhý sen...
Úrodné úvahy a plodný výzkum!
Jean-Louis Naudin
10. července 2001
JNaudin509@aol.com
Dnes, po 26. březnu 2002 už všichni, jenž chtějí vědět vědí, že to
nebyl sen, a že se mnohdy vyplatí snům následovat, i kdyby se nám pro ně sebevíc vysmívali...
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa

Fungují podle vás "absorbéry" na volnou energii?

Určitě ano
Asi ano
Nevím
Spíše ne
Určitě ne, je to blbost

Komentáře

1 Bosa Noha Bosa Noha | E-mail | 17. prosince 2007 v 18:57 | Reagovat

No, dalo mi prace, kym som sa z tej gebuziny aspon trochu vysomaril. (Inak, ten clanok vo WM-magazine som tiez cital).

Takze ako som pochopil, niekto tu tvrdi, ze na "potencializovanie" materialu toho "zberaca" netreba ziadnu energiu ? Alebo ak ano, tak ze je jej omnoho menej, nez kolko jej potom prejde cez zatazovy odpor pri "depotencializovani" materialu "zberaca" ? Odkial to ten Bearden nabral ??? Pritom vlasne ide v pripade "zberaca" o akysi druh kondenzatoru, ale len pre rychle deje. Ak by "relaxacna doba" bola dostatocne dlha (namiesto kusa (polo)vodica by tam bol kondenzator, superkapacitor, alebo rovno akumulator), tak by taka volovina sudnemu cloveku ani na um neprisla ...

Alebo, inymi slovami: ak je ten "Beardenov zberac" nabity bez prudu, tak sa aj vybije do zataze bez prudu - cize do zataze tiez pojde priblizne nulovy vykon ... A tak jedine, co moze zatazovy odpor zachytit, je vlastne preneseny impulz z toho generatora cez zlozitu antennu sustavu, ak ak ten miniimpulz najde v zatazi nejake elektrony, ktorym bude stacit na zmenu ich kvantoveho stavu, tak sa v nom zachyti, inak bude pokracovat priestorom dalej ako vlna a foton zaroven ...

Okrem toho ten Bearden vobec neuvazoval nad tym, co sa s polami a s energiou deje pri prepinani tych prepinacov ...

2 suzuky suzuky | 21. března 2008 v 15:18 | Reagovat

8-O tak a jsem v řiti tohle je na mě moc...

3 tvůrce skorovse.webzdarma.cz tvůrce skorovse.webzdarma.cz | Web | 12. srpna 2008 v 11:20 | Reagovat

ty přepínače by mohli být tranzistory, rozhodně se nebude jednat o pomalé relé. A jediné, jak by se dala ověřit funkčnost je, že by to někdo  postavil, zřejmě je tam nějáká zvláštnost, jako u testatiky

4 Hawelson Hawelson | E-mail | Web | 13. srpna 2008 v 22:42 | Reagovat

To Tvůrce: Samozřejmě, že je třeba rychlejší kontakty než relé. U běžného zapojení se používá xenonová výbojka jak spínací prvek, ale šlo by zapojit také tyristor, nebo řízené tranzistory. Těch zvláštností je u všeho hodně a ve výsledků to dá vždy to, že díky té zvláštnosti to v praxi nefunguje :/. Achjo, už začínám být čím dál více pesimističtější v tomto ohledu :(.

5 vlado vlado | Web | 30. září 2008 v 22:36 | Reagovat

co ja Viem ? :))

6 Vláďa Vláďa | E-mail | Web | 23. ledna 2009 v 12:41 | Reagovat

To Hawelson: Je spousta vynálezů, patentovaných ale u všech je vždy nějaká maličkost která podstatně ovlivňuje jejich funkčnost. Buď materiál nebo nastavení atd. V tom jsem také pesimista.

7 Hawelson Hawelson | E-mail | Web | 26. ledna 2009 v 13:26 | Reagovat

Nj, nějaká maličkost. Třeba, že tem předtím měli schovaný akumulátor :D.

8 Vláďa Vláďa | E-mail | Web | 12. března 2009 v 21:55 | Reagovat

Četl jsem u popisu jiného vynálezu že tento efekt je běžný při počátku průchodu el. proudu vodičem. Dokazuje to na příkladu že když se připojí startovací kabely tak při zapnutí se pohnou. Vysvětluje to tím že ještě než začne procházet proud vznikne silné magnetické pole které reaguje na magnetické pole země a způsobí pohyb vodiče.

9 Hawelson Hawelson | E-mail | Web | 14. března 2009 v 22:19 | Reagovat

Jenže to pole působí pořád, jen při tom zapnutí je viditelné, protože nastane změna.

10 Vláďa Vláďa | E-mail | Web | 17. března 2009 v 19:22 | Reagovat

No rozhodně musí jít o dvě pole protože jen tak může dojít k pohybu. Efekt se projeví tou změnou při zapnutí, jak říkáš.

Jinak to dokazoval nějaký spolupracovní toho Marka co mu připisují ten toroidní generátor. Trochu na tom dělám.

11 Bosa Noha Bosa Noha | E-mail | Web | 26. března 2009 v 14:13 | Reagovat

Toroidny generator ???

A to je zas co za novinku ("haluz") ?

12 Vláďa Vláďa | E-mail | Web | 29. března 2009 v 16:47 | Reagovat

Toroidní generátor. Podívej se na můj web tam o tom píši. Jinak to není novinka.

13 Bosa Noha Bosa Noha | E-mail | Web | 8. února 2010 v 13:30 | Reagovat

[12]: Milý Vláďa, kukám na ten toroidný "generátor" a vidím len zbytočne komplikovaný transformátor, ktorý má byť na primárnej strane ("budiace vinutia") napájaný nejakým viacfázovým (3-fázovým) meničom. Pripojená elektronická schéma ale má jeden nedostatok: má len jeden výstup, ale ak má generovať 3-fázové napätie (čo sa zdá byť z jej konštrukcie pôvodný úmysel), museli by byť "budiace" výstupy 3. Čiže do schémy sa pri publikovaní zjavne dostala nejaká zásadná chyba  8-O
Ak by to sme zapojenie opravili, dostali by sme 3-fázový menič (jednosmerného prúdu). Ale spoľahni sa, že by z tej baterky potiahol viac energie, než koľko by jej z výstupu dodal do spotrebiča. Inak, neviem, ako to mohli patentovať, veď 3-fázové meniče sa tu a tam aj používajú v rôznych záložných zdrojoch ...
Pokiaľ chceš v generátore nejakú  energiu vyrobiť navyše, musíš ju premeniť z inej - napríklad dodať mechanicky točením budiacich vinutí. Ak budeš poľom "točiť" len elektricky, bude to stále len transformátor  :-(

14 Vláďa Vláďa | 15. března 2010 v 12:13 | Reagovat

[13]: No nevím zatím to mám zapojené skutečně jako třífázový měnič s rekuperecí a má to účinnost přes 90%. Takže jen jedno napájení a jedna zátěž.

15 nkl nkl | 24. září 2010 v 16:08 | Reagovat

:-!  ???  :D  [:tired:]  O_O

16 daton daton | 16. května 2011 v 11:21 | Reagovat

Zdravím všechny
Tento web je velmi zajímavý a poměrně seriozní co se týče fyziky až na sekce volná energie. Dle mého názoru je to založeno na zcela nepodloženém faktu (tedy pokud jsem to správně pochopil), že vodičem může procházet vzlášť informace a vzlášt energie. Energie procházející vodičem je ve formě toku elektronů (respektive jen postrkování elektronů - oni tam totiž netečou jsk se všude uvádí ale jsou mezi sebou postrkování tak že kdyby jste si označili elektron který vpustíte do vodiče z kontaktu baterie pak vám při neustálém toku proudu může druhou stranu 1 metrového vodiče může vytéci třeba až za den nebo i více záleží na jaké valenční dráze se uchytí v průběhu cesty). Informace jako taková musí mít nějaký nosič například film más´te na cd dvd a to je nosič ve vodiči je to pak právě onen posun elektronů. Informace se pak předává frekvencí postrkování elektronů. Pokud se elektrony nepohnou nedojde k přenosu informace (není v čem by se šířila). Nabití a vybití vodivého materiálu je také trochu zavádějící, samozřejmě lze volné nebo téměř volné elektrony v materiálu přesunout třeba k jedné straně vodiče (to lze pozorovat při pokusech s VN na hrotu jehly), ale v okamžiku odpojení napětí se vše vrátí do normálního stavu s nejmenší energií a když se náhodou stane, že nějaký ten elektron byl předán okolní molekule vzduchu, materiál vodiče si ho z těchto molekul okamžitě po odpojení stáhne zase zpět aby nebyla porušena rovnováha.
Princip volné energie je od základu postaven na špatných předpokladech co do nosiče informace. Myšlenka ale neodporuje přenosu informace po neznámých typech médii jako je například skrytá temná hmota vesmíru, která nás zcela jistě obklopuje, ovšem zatím ji nedokážeme nijak využít a ani detekovat. ;-)

17 Hawelson Hawelson | E-mail | Web | 12. června 2011 v 11:07 | Reagovat

Ano, Daton má pravdu. Tedy alespoň ve fyzikální podstatě a dokud neprozkoumáme tyto jevy podrobněji za pomocí kvantové fyziky, nedozvíme se více.

18 pd pd | 6. února 2012 v 20:30 | Reagovat

Faktem je, že energie jednou z ničeho vzniknout musela, takže zákon zachování energie je jen teorie která platí, protože ji zatím nikdo vědecky nevyvrátil. Nevěřím tomu že někdo dnes dovede energii vyrobit, ani tomu že energetická loby má takovou moc aby to znemožnila.Z toho důvodu že levná energie je klíčem k neomezenému ekonomickému růstu který je již dnes bržděn drahotou energií a poškozováním životního prostředí.Země jako např. Čína a Indie jistě nemají zájem proti něčemu takovému bojovat naopak by udělaly vše proto aby systém získaly a z vědce který by to dokázal by se stal nejbohatší člověk světa.Pan Bearden je bohužel jen další duševně vyšinutý člověk posedlý syndromem "perpetum mobile" kterých byly v minulosti desetitisíce, dokonce jsem četl knihu která se podobnými vynálezy z 19. století zabývala, byla to vcelku legrace.Tehdy se jednalo převážně o různé mechanické systémy měnící potenciální energii na kinetickou.S postupem vývoje tihle vynálezci opoustili dobře probádanou newtonowskou mechaniku a soustředí se na méně prozkoumané kvantové jevy.

19 prejav zaujem prejav zaujem | E-mail | 11. dubna 2012 v 21:33 | Reagovat

pd. V tomto konvertoru volnej energie sa kondenzator nabija,takzvanym posuvnym prudom.A to nie je klasicky prud aky pozname.Prestuduj si co to ten posuvny prud vlastne je.A kondenzator bez prudu sa nabit da,ale je tu jedno velke ale.A to znamena,ze je tam aj iny prud,ktory akosi nepozname a vola sa aj salavy prud.A to nie je konvencny prud.Takze si to vsetko treba pekne nastudovat a nie hned zavrhovat.Nie je to take jednoduche ako sa to zda.

20 prejav zaujem prejav zaujem | E-mail | 11. dubna 2012 v 21:36 | Reagovat

Viac krat si treba prestudovat a urobit experimenty.A nevzdavat to hned.

21 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 20. února 2013 v 23:52 | Reagovat

Myslim,ze tom Barden mal pravdu...kondenzator sa naozaj da nabit bez prudu len cistym potencialom,len to musite pochopit.Aj Bedini vo svojich patentoch o tom napisal. Magnety musia byt v zero,teda v nule. V nule nepvosobi ziadny Lenz zakon a teda ziadne brzdenie.

22 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 20. února 2013 v 23:57 | Reagovat

Staci si urobit jednoduchy test na zero,teda nulovy bod.Skalarny potencial,alebo energia z vakua. Na test su potrebne dva magnety,nejaky rotor napr.motorcek    cievka,jazyckovy kontakt,usmernovaci mostik.

23 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 0:01 | Reagovat

Magnety prilepit ma motorcek izolacnou paskou,tak aby obidve opacne polarity sa mohli otacat sucastne.Na cievku bez jadra sa pripoji usmernovac a na vystup usmernovaca sa pripoji vysokosvietiva led.

24 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 0:04 | Reagovat

Na vystupy cievky sa pripoji jazyckovy kontakt.Priblizi sa rotor s magnetmi k cievke a rotor treba rychlo roztocit a k rotoru s magnetmi priblizit jazyckovy kontakt.

25 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 0:08 | Reagovat

najst miesto kde ledka bude svietit,alebo blikat najsilnejsie. Potom odpojit ledku a na vystup usmernovaca pripojit kondenzator asi 100uF/25V.Opet roztocit rotor a na kondenzator pripojit voltmeter.

26 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 0:12 | Reagovat

Cim rychlejsie sa bude rotor tocit,tak tym rychlejsie sa bude kondenzator nabijat a to bez brzdenia rotora. Potom pripojit dalsi kondenzator 1000uF/25V  paralene k tomu 100uF/25V.Ked sa roztoci rychlo rotor Kondenzator sa bude taktiez rychlo nabijat .

27 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 0:18 | Reagovat

Tento jednoduchy test vysvetluje ako Bedini vlastne nabija baterie. Vysokym napetim,ktore sa indukuje v cievke z dvoch polarit tvoriacich nulovy bod. Teda skalarny potencial. :-)

28 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 0:21 | Reagovat

Cim je viac magnetov,tak tym viac energie mvozeme ziskat. Bedini o tom tiez v patente napisal. Takze odkial je ta energia?  Z vakua zo zpe. zero point energy. Energia nuloveho bodu. :-)

29 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 13:07 | Reagovat

Tu je stranka kde sa o tom pise viac a aj obrazok ako taky motor generator- energizer vyzera. Este raz zdvoraznujem,ze je to zero,teda nulovy generator a nie konvencny generator.

30 prejavzaujem prejavzaujem | E-mail | 21. února 2013 v 13:08 | Reagovat
31 nenikola nenikola | 25. února 2013 v 13:38 | Reagovat

prejavzaujem:
Ty debile, chytni se za tkaničky od bot a zvdeni se do vzduchu!
Jde to, co?

32 prejav zaujem prejav zaujem | E-mail | 21. března 2013 v 22:17 | Reagovat

Preco by som sa mal chytat za tkanicky? Ked nechces,tak nemusis citat tie informacie o volnej energii,etheru,zero point energy,energia nuloveho bodu...atd.
Tie informacie su pre vsetkych co maju o take veci zaujem.

33 nenikola nenikola | 24. března 2013 v 17:54 | Reagovat

Ty bambulo, a k čemu ty nesmylsy jsou dobrý, když nic z toho nefunguje?

34 Petr Tauschl Petr Tauschl | 27. dubna 2013 v 17:05 | Reagovat

Jen se bavím na těmi hloupými nápady. Jak může někdo takovým blbostem věřit! ???

35 prejav zaujem prejav zaujem | E-mail | 5. června 2013 v 12:07 | Reagovat

Nenikolo: Preco to nefunguje? Lebo sa na to pozeras z konvencneho pohladu,teda mas v hlave len elektricky prud. Ked zmenis zmyslanie,tak budes vediet,ze je aj ina energia,nez len elektricky prud. :-D  :-D  :-D

36 prejav zaujem prejav zaujem | E-mail | 5. června 2013 v 12:14 | Reagovat

Petr Tauschl: Ako mvoze niekto verit tym polopravdam co sme sa naucili v skole? Ako mvoze niekto takym hlupostiam verit? :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

37 elektronik elektronik | 18. října 2013 v 21:09 | Reagovat

Ono to funguje a jak dobře, jenže vy jste bambuly, nerozumíte elektronice a vůbec nechápete podstatu problému.... A taky to jde řešit bez elektroniky jakoby baterie - konvertor, podobně funguje permanentní magnet.....musíte umět hledat články o Volné Energii a hlavně číst mezi řádky i pochopit....Běžný člověk s tím má problém.

38 nenikola nenikola | 20. října 2013 v 17:26 | Reagovat

elektronik:
Jasně, běžnej člověk je pro tebe hlupák, protože ty seš esoterický pometlo.

Všechny ty zprávy o "volné energii" jsou jenom blábol, po internetu jsou haldy nefunkčních blbostí. Naivkové žerou tyhle "vynálezy", prototže neznají základní fyzikální zákony.
Seš magor...!

:o)))

39 elektronik elektronik | 21. listopadu 2013 v 14:46 | Reagovat

A co třeba Permanentní magnet - kde bere energiji ???  Nebo taková normální Bouřka Blesky - kde bere Energii ???  Je to právě Kosmicka Energie nebo Volná Energie a je spoustu různých názvů, jak tomu říkat......Janže ty to nechápeš, tituluješ někoho pometlem a jiné píčoviny kecáš a právě to jsi ty co by ses měl tak nazvat.....Je ztráta času se s tebou zdržovat !!!!!

40 nenikola nenikola | 26. listopadu 2013 v 15:38 | Reagovat

[39]:
elektronik:

Ty ovšem žádnej elektronik nejsi, jinak bys měl jasno.

Permanentní magnet není zdroj energie.

Bouřka je atmosférický jev, blesky jsou elektrické výboje a jejich energie pochází z pohybu zeměkoule (tj. setrvačnost, primární zdroj tzv. "Velký třesk") a atmosférických změn, tj. počasí a tedy primárním zdrojem sluneční záření.

Tedy jde o energii s jasně prokazatelným původem.

Praštění esoterici ovšem melou o tzv. "volné energii" a za onen termín staví všelijaké perpetomobilní nesmysly, jako MEG, motor na vodu, magnetický motor  adalší nesmysly.

Jsi blb!

:O)))

41 _edg _edg | 29. května 2014 v 17:12 | Reagovat

Nemusíte hned někoho urážet..

Volnou energii se mysli když na vstupu je zapotřebí méně energie nez na výstupu...

Zde je funkční prototyp:https://www.youtube.com/watch?v=_7--G5qSDag

42 nenikola nenikola | 5. října 2014 v 17:42 | Reagovat

[41]:
Meleš sračky. Video je fake a ty jsi blb.
:O))

43 sae sae | E-mail | 22. ledna 2015 v 23:53 | Reagovat

Edison urobil okolo 10000 pokusov, kým prišiel na funkčný typ žiarovky. Nebyť jeho vytrvalosti, možno by sme ešte dnes behali so sviečkami :-)

44 Martin Martin | 25. února 2015 v 3:24 | Reagovat

elektronik

ja vidim velmi slubnu buducnost v magnetickom motore. Podla dostupnych informacii je vysoko ucinny a moze dosiahnut pri pouziti silnych magnetov (NdFeB), ktore su sofistikovane poskladane na statore a rotore radovo desiatky ba az stovky kW. Otazkou je aka SILA (ENERGIA) brani tomu aby sa tento technicky zazrak zacal vyrabat seriovo.

Na svete je vela skepticizmu a nikomu nic neprinesie a ani neprinieslo, naopak je vela krat k skode ako k uzitku.

Skeptik ako ty len stale bude hovorit preco to a to nebude fungovat, co je mozne a co nie, proste co si memozes vysvetlit tak to neexistuje, oznaci to ako podfuk a autora ako klamara, pricom seba povazujes za neomylneho odbornika, ktory ma plne pravo sa do vsetkeho co ti nevonia navazat a vsetci co sa ti zdaju nedostatocne vzdelani oznacit za podvodnikov a klamarov.

Casto na forach citavam komenty od ludi ako si ty ale az teraz reagujem lebo oni napisu "som strojar a nikdy som nic ako magneticky motor nevidel" ty vsak ludi urazas lebo si tiez nic ako magneticky motor nevidel???

Cize ak v zivote si nevidel pucku budes tvrdit ze pucku nema nikto na svete a ti co ti budu vraviet ze pucku maju tak ich oznacis za klamarov?

Mozem ti rovno do oci povedat ze je to mozne a funguje to lebo mam doma malu repliku ktoru som dal dohromady, je zostrojena z lahkeho materialu a ked som to skusal tak to islo bez vypnutia asi 30dni.

Pouzivam to len na svetlo. Ak pojdu ceny el. energie hore tak urcite si dam namahu na zostrojenie 5-10kW motora aby som zabezpecil dostatok el. energie na potiahnutie celeho domu.

Ovsem ked dovtedy neskapem.

a rada pre dalsich co chcu skusat vyrobit MG. Skusajte skusajte skusajte a jedneho pekneho dna vam zasieti ziarovecka nad hlavickou a bude to fungovat. Ked to bude mozne skuste to skombinovat s Generatorom Kvantovej Energie od Nikola Teslu date tomu na vystupe cca 5-10 nasobok vstupu.

( http://qeg.sk/dokumentacia/manual_qeg-user-manual-3-25-14SK.pdf ) je to patent v SK

tu je Perendev Permanent Magnet Machine v AJ
(http://www.freeenergynews.com/Directory/Perendev/MagneticMotor/Perendev_Magnet_Motor_Patent_WO2006045333A1.pdf)

Hlavne vela stastia a uspechov vam praje  Ing. Martin :-)

45 Martin Martin | 25. února 2015 v 3:28 | Reagovat

ak sa vam nahodou ukaze ze nacitanie PDF suboru zlyhalo netreba panikarit ale refresnut stranku :-) podla potreby aj 3x :-)

46 Paces Paces | E-mail | 13. ledna 2017 v 23:33 | Reagovat

[16]:Trosku Ta poopravim - Informacia NEMUSI mat nosic. Informacia je vsadepritomna a hned po vzniku je detekovatelna na opacnom konci vesmiru. Je to dane parovymi fotonmi vznikajucimi pri anihilacii elektronu a pozitronu. Oba fotony sa rozletia kazdy na opacnu stranu voci druhemu a medzi nimi je vytvoreny a udrzovany informacny most. Na zaklade tohoto Hawking matematicky vypocital dualitu Einstein-Rosenovho mostu, inak zvaneho cervia diera. A prave samotna cervia diera je prave ta informacia, ktoru detekujeme, nabalena o ine informacie.
Kedze parovych fotonov je nekonecne mnozstvo po celom vesmire, informacia sa nachadza aj v hluchych miestach bez castic. Preto nemusi mat vodic.

47 Paces Paces | E-mail | 13. ledna 2017 v 23:47 | Reagovat

[44]:Magneticky motor aj pri pouziti supra a neodymovych magnetov nevytvori viac energie nez vytvori v magnetickom poli. Ciastocne sa tato energia minie na"chod" motora, lebo aj magneticke pole ma svoje trenie (energia = hmota). A zabudas na dalsiu vec - gravitacia. Dodnes sa nikomu nepodarilo sklbit dohromady gravitaciu a vsetky ostatne sily. Definicia gravitacie sa uz v zakladoch rozchadza pri kazdej jednej teorii, takze co to gravitacia je stale nevieme. Najcastejsi fyzikalny model predpoklada vznik gravitacie na zaklade hmoty, ale je ti jedno ale! Supergravitacia ciernej diery neodpoveda mnozstvu jej hmoty a hmotnosti. Na tomto zaklade vytvoril Einstein domnienku, ze formovat gravitaciu dokaze aj svetlo (zasa: hmota = energia) a to aj v nepatrnom monozstve fotonov alebo inych exocastic (pretoze aj radiove alebo gama ziarenia dokazu vyvolat mohutnu gravitacnu vlnu.
Z tohoto nasledne vyvstava otazka, ci moze gravitacia ovplyvnit cas, kedze hmota moze. Z vyssie popisaneho vyplyva, ze ano, moze. Takze na zdarne fungovanie magnetickeho motora potrebujes jednak supra magnety, cas, hmotu a gravitaciu. A ziadna gravitacia nie je dostatocne mala na to, aby v danej interaktivnej sustave nevytvarala kolizne mnozstvo castic (tzn, ze ak na Zemi potrebujes na 99% fungovanie magnetickeho motora urcite mnozstvo supra magnetov urcitej velkosti, supravodice a pod, tak ten isty motor na mieste s nizsou gravitaciou, alebo naopak s vyssou, sa bude spravat rovnako ako na Zemi, pretoze nanho vplyvaju ine (mensie alebo vacsie) ostatne javy (exponencialne narastove alebo ubytkove v porovnani s tymi istymi na Zemi). Elektromagnetizmus a magnetizmus je priamo umerny, cize linearny, voci ostatnym podnetom hocikde vo vesmire.

48 Radek Radek | E-mail | 24. února 2017 v 12:55 | Reagovat

[38]: ty seš asi blábol... fyzikálné energie nikdy nezmizí přemění se její forma a pokud uvažujem že vesmír je nekonečnej energie nikde nekončí jde jen o to ji přetransformovat na elektrickou, všechny děje které vidíš kolem musí mít zpětný proces který nám třeba ještě není jasný , stejně tak jak s teplem a elektřinou, ohřeješ drát a máš teplo, otočeně taky, takže zachytit volnou energii která je všude kolem blbost rozhodně neni , jen to nechcete připustit tipuji že vám je kolem 40 let a nové věci které váš mozek nedokáže vstřebat nebo si je jen představit automaticky zavrhnete... energie je všude jen ji správně zachytit, pokud by toto fungovalo dalo by se to upravit na radiovej signal a získávat energii jen tím že to hodím před barák protože všude kolem je el mag šum

49 Mossi N lRug Mossi N lRug | E-mail | Web | 17. června 2017 v 9:02 | Reagovat

By the way, Ann is coming back today.

50 Took F lRug Took F lRug | E-mail | Web | 14. července 2017 v 23:31 | Reagovat

He made fun of her German accent.

51 Took F lRug Took F lRug | E-mail | Web | 16. července 2017 v 14:38 | Reagovat

I can’t put up with your bad work!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.